Poznaj 6 kroków naszej skutecznej współpracy z klientem.
SPOTKANIE
Podczas pierwszego spotkania oglądamy nieruchomość i jej otoczenie,
poznajemy oczekiwania klienta,
analizujemy dokumenty, pomagamy ustalić cenę. Klient nawiązuje znajomość z agentem, który będzie prowadził jego sprawę.
PODPISANIE UMOWY
Ustalamy z klientem zasady współpracy
i podpisujemy umowę pośrednictwa.
OPRACOWANIE STRATEGII
Na podstawie stanu technicznego i prawnego nieruchomości dział marketingu opracowuje strategię sprzedaży/ wynajmu.
Przygotowaną ofertę udostępniamy naszym klientom zainteresowanym kupnem/ wynajęciem nieruchomości, publikujemy ją na naszej stronie WWW, na portalach, w międzyagencyjnym systemie wymiany ofert.
PREZENTACJA
Prezentujemy nieruchomość osobom zainteresowanym jej kupnem/ wynajęciem, uprzednio dla bezpieczeństwa sprawdziwszy ich tożsamość.
FORMALNOŚCI
Czuwamy nad przebiegiem całej transakcji: przygotowaniem i podpisaniem umowy przedwstępnej, organizacją podpisania aktu notarialnego.
PRZEKAZANIE KLUCZY
Proces sprzedaży/ najmu zamykamy spisaniem protokołów i przekazaniem kluczy nowym właścicielom/ lokatorom.